Alla inlägg under maj 2013

Av erica - 15 maj 2013 00:47


 


 

+ mumin te


 


Av erica - 14 maj 2013 15:59


 

från Edyta / Polen


 

från Sayaka / Japan


 

 

från Tasha / USA


Av erica - 14 maj 2013 01:06

vad är det för "fel" på mej som skriver såhär mkt nu??   

försöker komma IKAPP, så jag alltid skulle vara det senn   


 


 

+ 2 mumin te (hon har dom andra 2)


 


 

+ mumin te



Av erica - 13 maj 2013 20:20


 

till mej, kort åt tösen & massa stickers och ett litet brev från Sienna (till Belle)

från Samantha / Australien


 


 

världens coolaste birthday card   


 

från Celine / Irland


 

från Audur / Norge



Av erica - 13 maj 2013 02:39

Denna helgen har jag verkligen haft nån värre "writing mojo" på gång...    TYP!


 


 

+ ett födelsedagskort!


 


 

+ ett födelsedagskort


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


ett födelsedagskort!


var ju VERKLIGEN en hel del...




Av erica - 13 maj 2013 02:02


Först åkte vi till Suvi idag, och firade gubbens mamma... där var vi ett par timmar... jag till och med skrev 2 brev där    var GUBBENS idé att jag skulle ta med brev och skriva där... var ju eg rätt smart! 


Senn innan vi skulle iväg till iso mommo (där mamma också var) så ville kidsen leka lite i lekparken i Suvi...


 

lill gubben som var lite små rädd att gunga idag   


 

Isabelle INTE rädd   


 

ROLIGT hade hon   


 


 

  


 

  


 


kan ju meddela att Isabelle grät och var såå lesden när vi måste åka från lekparken...hon tyckte det var sååå roligt    visst, det kan jag förstå, men iso mommo väntade!


Vid Iso mommo var det då, mommo (min mamma) och Marika (Nanny) och hennes gubbe och deras hund Zimba! Vi hade också med Ronja, så dom fick ju leka lite   

Syrran är i Turkiet, så hon var inte med!


Vi kom hem först efter kl 9... har varit en lång dag... och nu kan jag inte sova för jag mår ILLA och har ont i magen... även Benjamin har det...men han somnade just...

antingen har vi nån släng av magsjuka eller så nån slags matförgiftning!?

Både jag & Benjamin har iaf haft vääldigt brottom på toa............. SUCK!



Av erica - 12 maj 2013 02:15


Verkar gilla trånga saker...   


 

  


 

  


Av erica - 12 maj 2013 02:01

samlar alltid på mej extra söta/roliga bilder... 


 

sant   


 


 


 

  


 


 

puss   


 

denna är bara för bäst     


 


 

HAHA   


 

  


 

  


 

  


 

aww   


 


 

denna ÄLSKAR Benjamin, han säger alltid "mamma kan vi köpa denna dator så får vi med kissen"   


 

  


 

FÖR gulligt   



Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards