Alla inlägg den 11 maj 2013

Av erica - 11 maj 2013 02:05

Skorna som tösen VILLE ha, var ju slut på H&M både på GW och i city... så råkade bara gå in och checka läget just och där fanns dom! så tog både rosa & mintgröna då! Bra och söta skor tills hon börjar skolan! 


 

och...


 

och...


 

till killen 


Av erica - 11 maj 2013 00:57

Idag var tösis hem från dagis...

lill kvinnan! MEN hon har mått nästan helt bra idag... ont i halsen, och snorig men ingen hög feber!

HÄRLIGT!


Även mommo har varit här idag igen!   

Det första kidsen sa när dom vaknade var "kan mommo kom hiiit idag igen"   

och mommo har väl int nå annat extra att göra så hon kommer gladeligen (hoppas jag)


Räknade mina brev ikväll (dom som jag har att svara på)

TÄNKTE SVIMMA!!! 18 BREV!!! OH MY... fick nästan panik och räknade ut, att skulle jag skriva ALLA 18 breven under helgen skulle jag vara tvungen att skriva 6 idag, 6 på lördag & 6 på söndag... (om man skulle dela upp det snyggt alltså   )

men eftersom jag endå skriver rätt så långa brev (inte till alla) så blev det bara 4 brev skrivna ikväll!! men det är ju absolut jätte bra redan! hoppas jag får 4 skrivna imorgon också! men skulle jag inte skriva nåt brev på söndag, skulle nog 8 brev tex vara för lite... för då skulle jag ju ha 10 kvar!! hur än jag vänder och vrider på detta nu, har jag för många brev att skriva! PUUUST!

nåja, får försöka på mej 6 imån då   

(SVAMMEL)


LEIJONAT vann 3-2 mot Ryssarna ikväll också! WOPPIDOO!


 

bästisar   


 

Tatte mys   


 


 

myser i en mini lådda   


 

  


 

  







Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards