Alla inlägg den 8 maj 2013

Av erica - 8 maj 2013 01:21


  


 

Ett brev & swapp åt Anna   



Av erica - 8 maj 2013 00:58

Kom också 2 rekommenderade brev idag   


från Patricia (swappare)

&

 från angoo mart   


 

dom 2 översta (lilla my) är inte från angoo mart, dom kom av en från Hyvinkää som säljer stuff på etsy   

Fanns ännu 4 tejp rullar till, men dom var inte mina så fotade dom inte! 

2 kommer jag skicka åt Meg i Brasilien & 1 for till Anna & Isabelle fick en   


Beställde 3 saker också från Hobby hall typ 1 maj... och hittills har jag fått hem 2 saker... mattan igår och denna lyktan idag!


 

åh så fin den var!!!


byrån är på kommande!! JIPPII


IDAG ÖPPNADE TÖSEN MINI LIVS   


 

vi ska nog ordna bättre där sedan, borde komma hyllor och sånt!


 

kvällsmys   


jag tycker det har funkat att ha Mozart inne lite per dag... 

(han vill ju själv vara ute mest nu när det är varmt ute)

med Benjamins allergi alltså... 

får diskutera vidare med HVC nån dag... och fundera om det går eller inte går att ha en katt kvar...

om han verkar bättre eller inte... 


 

mys   





Av erica - 8 maj 2013 00:17


 


ett brev + swap från Anna   


 

sticky notes, tatty teddy brevpapper & tatty teddy pennan av Anna   

Tiger asken av Patricia   


 

brev & födelsedags present till Isabelle   

(godis & smink)


verkligen HAPPY MAIL DAY!


Då fick jag också en massa söta mumin (och andra) frimärken från posten!


  




Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards