Alla inlägg under november 2013

Av erica - 3 november 2013 01:03

Eftersom jag har haft hand om skola & dagmamma förandet denna vecka har ju min dygnsrytm blivit bättre...men nu är det ju lördag..... och ännu till har jag fått feber!!! Direkt jag typ slutade jobbet igår kände jag mej för jävlig...behövde spy i bilen...men "klarade" mej...men mådde nog såååå pyton så kan inte minnas när jag mått SÅ dåligt sist... mätte feber när jag kom hem...men inget!
Sov typ 12 timmar inatt!!!
Mådde rätt ok när jag steg upp...men senn mitt i allt började jag må helt skitigen...kände mej sjuk!! Då visade det sej att jag hade feber!!
KAN INTE VARA SANT!!!
Jag kan INTE vara borta från jobbet ANDRA DAGEN!!!!
*PANIIIIIIIK*
Måste bli frisk!!! Är ju jobbigt att jobba och må såhär.... ugh....
Isabelle fick feber igår...och har fortfarande feber...
SÅÅÅ TYPISKT!! Varför inte för 2 veckor senn??! Eller om 2 veckor...men inte NU!!
Fan fan fan

Isabelle ville pyssla lite idag fast vi är sjuka så orkade en stund...detta är resultatet på min lykta! Rätt nöjd faktiskt *lol*

Denna köpte jag åt tösen i torsdags då hon lovade börja sova i egen säng om hon fick denna "natt lampa"
Och sov i sitt rum gjorde hon 2 nätter...men nu har jag henne här...hon vill vara nära mamma när hon är sjuk...förståeligt...

Köpte också lyktor till min säng!!
Blev det inte mysigt??
*me like*

Jag är iaf supernöjd!!!
Och det är ju ingen annan än jag som behöver va nöjd heller...

Av erica - 2 november 2013 00:42

Från Mariska / Holland

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards