Alla inlägg under oktober 2013

hai

Av erica - 21 oktober 2013 01:36

Sömnig...tycker jag har sovit alldeles tillräckligt denna helgen...men jag har nog alltid varit en människa som behöver sova mycket...9 timmar natt gärna...hehe...
Vet inte om jag var så förut...men kidsen lixom suger energi av mej så jag blir faktiskt riktigt trött...

Härlig tavla!! Men alla väggar är upptagna...så tyvärr

Denna sängen vill jag ha!!!!

Skönt väder (+3) på min eftermiddags prommis på 3km...
Betydligt kallare (-4) på min kvälls prommis på 1 km... gick med Ronja då och "runt holman" är enda prommisen hon känner sej trygg med...tyvärr...
Eventuellt kan man få henne mot Karperö hållet...men hon är väldigt skum då...

Carpella

Av erica - 20 oktober 2013 18:39

gillar denna låten massor!!


Av erica - 19 oktober 2013 00:58

Från Veronique / Holland

Av erica - 17 oktober 2013 01:33

Blev en ny duk till köket IGEN!! Den förra blev äcklit fläckig och lite söndrig redan...så denna gången blev det en retro duk...och med såna där grejjer ovanpå duken... (som jag inte alls minns vad heter just nu)
Så denna gången ska jag hoppas det inte kommer ketschup fläckar på duken...utan på dom svarta "vad dom nu heter" istället...
Är iaf min plan ~lol~

Idag har jag också (finally) hängt upp nya gardiner i vardagsrummet...köpte dom redan för några månader sedan....uuups...
Och om man kollar noga på fotot så är också kudden med stjärnan på ny!!!
Stjärn tokig....boll tokig...mycket tokig ~lol~

Också ett coolt litet blinkande spöke flyttade hit idag... (riktiga spöket bor också kvar...märkte jag senast förra natten när dammsugaren kom på helt av sej själv!!!)

Fast...Benjamin r å k a d e visst riva lös spökets armar under kvällen...
Att han aldrig lär sej... ~lol~


IDAG var vi annars till studio och fotograferade kidsen!!

Eller jag, var med kidsen...

Isabelle tog ju foto i skolan, men man fick ju inte ta syskon foto där....så bestämde mej att vi åker till studio och fotar då istället + att jag även ville ha ensam bild på Bumbisen... det har vi ju inte haft sedan han var på 1 års foto!!! (men då igen inga proffs foton på Isabelle heller innan hon var 4 så... jämnar ut sej)

På fredag får vi hämta råkopiorna!!! SPÄNNANDE!!!




Av erica - 16 oktober 2013 20:05

Från Sofie / Sverige

Av erica - 16 oktober 2013 01:22

Hade mysigt ikväll när inte gubben var hemma ...lol

När han väl kom hem, hade han köpt en moppe...hehe

Behöver nog provköra den imån!!!

Av erica - 15 oktober 2013 22:45


 

      


Av erica - 15 oktober 2013 03:34

Har nu sovit som en björn i fleera nätter....varit jättetrött och nöjd att sova...nej men inte idag/natt! !
Tänker för mkt nu.......

Isabelle på pappas jobb, på pappas kontor som han håller på och "inreda" just nu...så än så länge väldigt...tomt...
Blir nog bra när det blir färdigt...

Ovido - Quiz & Flashcards