Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av erica - 21 oktober 2013 01:49

Till Celine / Irland
&
Megan / Australien

3 swap - till Brazilien, USA x 2
&
Karen / USA
Mirjam / Holland

hai

Av erica - 21 oktober 2013 01:36

Sömnig...tycker jag har sovit alldeles tillräckligt denna helgen...men jag har nog alltid varit en människa som behöver sova mycket...9 timmar natt gärna...hehe...
Vet inte om jag var så förut...men kidsen lixom suger energi av mej så jag blir faktiskt riktigt trött...

Härlig tavla!! Men alla väggar är upptagna...så tyvärr

Denna sängen vill jag ha!!!!

Skönt väder (+3) på min eftermiddags prommis på 3km...
Betydligt kallare (-4) på min kvälls prommis på 1 km... gick med Ronja då och "runt holman" är enda prommisen hon känner sej trygg med...tyvärr...
Eventuellt kan man få henne mot Karperö hållet...men hon är väldigt skum då...

Carpella

Ovido - Quiz & Flashcards