Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av erica - 25 oktober 2013 02:00

Isabelle har fixat halloween kort till Karen / USA

Till Karen
Till Rebecca /Tyskland som ligger på sjukhus och behöver muntras upp!!
Och ett IG swap till Ryssland

Av erica - 25 oktober 2013 01:51

Mysigt som 17!!
Är inte 100...men TROR jag hörde åskan 2 ggr för ca 1 timme senn...

Isabelle på moppen...lol

Tuff brutta!!!

Benjamin har varit på foto humör idag! Tihi
Alltså detta fotot är taget av Bumbisen!
Sötöga!!!

Ooops...där hamnade jag på en Benjamins bild...hehe
Allmänt huvudlös...

Se där...hittade en söt kattbild också!! Tihi

Dessa ramar kom jag hem med idag!! Måste ju passa på när det är billigt...
Eller hur?

Kom på när tiimari Nina sa att ramar är billiga...att jag faktiskt hellre skulle ha fotoväggen i VITT!!
Så nu har jag fixat om det... dels också för dom där IKEA ramarna var ju skit!!
Ska nog flytta på nåt där nu också då ramarna är tunnare...

CSI miami....vet dock inte om jag orkar fortsätta se på det... (ska börja nytt avsnitt) för nu hålls inte mina ögon upp mer....

Gonatt!!

Ovido - Quiz & Flashcards