Alla inlägg under juli 2013

Av erica - 3 juli 2013 00:35

jaah, så vad har vi gjort idag... tidiga morrnar har det varit nu... "tidiga" för att vara sommarlov alltså   

var med mommo till tandläkaren 12


 

I väntan på mommo...


sedan var vi till iso mommo en sväng, där var Nanny, så det var ju roligt   


 

brukar fota på kvälls prommisen   


och när man kommer hem från prommisen finner jag Tatte...


 

DÄR   


sötisen!!


 

(där hörde han Isabelle... mamma u know   )


är så bisi med min "träning" prommisar + att jag joggar, mm på wii fit plus, dansar med wii 

så lämnar verkligen efter i min brevhög....och det M Ä R K S   


 

hur 17 ska jag komma mej igenom denna.........




Av erica - 2 juli 2013 23:42


 


 

från Eike / Tyskland


 

från Cindi / Hawaii


 

från Sofie / Sverige


 

detta fick jag från Eike, sååå fint!!


 

  


 


allt detta kom från Tuija idag   

(inget brev, för det är min tur att skriva)



Av erica - 2 juli 2013 02:06

idag var vi igång tidigt, var vid Lidl "redan" halv 10   

skulle köpa byxor, men när jag kom hem gillade jag dom INTE! så dom åker till loppis imån istället!

var istället ikväll till H&M och fyndade 4 par!!! byxor för billig peng! (ÄLSKAR REA!!) ska ju ännu gå ner i vikt, men innan mina gamla byxor går på mej BEHÖVER jag ombyte!!!

och 4 par är ju bra att ha...   

Så, nu har jag iaf byxor fixat till Eric Saade.... då var det bara en "tröja" än.... suuuck!!!

får spara det till 15:e då jag får pengar! 

köpte också ikväll skor till kidsen, neon gula till killen och rosa ballerina skor åt tösen!

och annat smått och gott... 90 euro blev hela kalaset!   

MEN fick ju MASSOR med saker då också!!! 


har inte hunnit träna nåt alls idag   

har varit så full rulle... men som vi sprang på stan, så miste jag nog nån kalori iaf   

NYA TAG IMÅN!! 


när jag kollade i telefonen, är det en liten tös som fotat idag vid citymarket   


 

jag & lillbus 


 

bus   




Av erica - 1 juli 2013 21:31


 

från Raquel / Sverige


 

från Audur / Norge


 

från Annika / Sverige


 

swap från Rebecca / Tyskland


 

swap från Elisabeth / Norge



Av erica - 1 juli 2013 01:20


 


och en HEL HÖG till, är så mycket så tog en bild på ALLT, finns ingen som hade orkat scanna denna högen... haha


 

här är etikett beställningar & etiketter jag fixat åt Anna & Pati...

swap till Meg i Brasilien...

OCH!!  21 swap kort!!!!! OH MY!!    har tagit bort alla mina swap kort från instagram nu...får nog ta en liten swap paus...


 

swap åt Meg



Av erica - 1 juli 2013 01:11

Går fortfarande bra att vara utan gottsaker!! VILL MER NER I VIKT!!

Kämpar vidare!!


Har varit ut och joggat/gått omvartannat med Ronja idag, senare var jag på en 3 km prommis! ÄTER rätt, borde gå ner mera!! HOPPAS HOPPAS!!

GER INTE UPP DENNA GÅNGEN!!!!


 


 

härliga Koskö   


 

Isabelle var med mej   

Benjamin & pappa var och handlade! (bara typ smör...  )



Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards