Alla inlägg under juli 2013

Av erica - 15 juli 2013 00:17

Idag bar det av till wasalandia!! Med MIA med denna gången!


 

där far Mia & Belle


 


 


 

    


 


 


 

    


 


 

Trafiklandet har vi inte aldrig ens prövat före idag!! 


 

NÖJD kille   


 

tihi   


 

NÖJD tjej   


 

  


 


 


 


 


 


 


 

walle nalle är ju favoriten på wasalandia   


 

... för båda   


 


 


  


      


 

var EXTREMT kallt idag...och små regnade... tog läänge innan man fick upp värmen igen!



nu tru blood och senn soooova!











Av erica - 14 juli 2013 00:45

Idag har jag varit hemma hela dagen... också tösen, stora gubben & lill gubben var och handlade en tur   

annars har det bara varit en lugn hemma dag... jag har skrivit brev... gått ut på prommis... skrivit mer, ut på prommis nummer 2... och skrivit lite till & senn var det dax för prommis nummer 3... och sedan skrev jag lite till ännu    har ju mina "skriv dagar" och sedan igen vill jag inte skriva på 2 veckor eller nåt   

borde verkligen förstå att om jag skriver typ 1 brev varje dag, så blir det inte en hel hög av brev senn...

men så klok är jag inte   

nej, såhär är det... jag skriver bara då jag har lust att skriva! Är ju inget jobb heller!!

blir det tvång är det inget skoj mera...


oh och by the way, idag när jag ställde mej på vågen stämde det att jag gått ner 6,3 kg

så vete 17 vad som var på g igår   

 

 

 

Imån blir det wasalandia med kidsen & syrran om vädret bara tillåter!

 

 



Av erica - 13 juli 2013 00:19

Idag har fammo varit här! Benjamin var blyg i början, är inte alltför ofta kidsen träffar fammo...fast hon är pensionär!   


har också shoppat lite idag... Isabelle fick ett halsband från kapp ahl...

och Benjamin fick mer idag...


 

 

 

söta nya mumin saker Benjamin fick! Isabelle ville inte ha några mumin tunikor   

och inte heller super snygga jeans jag hittade till henne på h&m...SUCK!!


 

kändes höst aktigt på kvälls prommisen ikväll... riktigt FRISKT i luften...


vill inte sommaren ska vara slut än   


VIKTNEDGÅNG: 5,8 kg (pga mens har jag gått upp i vätska nu, i tisdags hade jag gått ner 6,3 kg!!! JÄVLA mens!!)

ÅTERSTÅENDE: 13,6 kg! (eller som det var i itsdags 13,1 kg   )




Av erica - 12 juli 2013 23:58


 

från Jasmine / Australien

Av erica - 11 juli 2013 23:49

Idag hade jag tid kl 14 till polishuset för att fixa passet till Estland resan! 

52 euro fattigare...men tog bara 10 min, så var allt fixat! Får hämta ut det på en r-kiosk om ca 1 vecka!

SKÖNT! är DET fixat! VÄRLDENS fulaste pass foto dock...


sedan ca. 14.30 träffade vi Bettan istan! 


Efter det blev det wasalandia!


 

nöjd liten kvinna   


 

en liten kille som INTE ville mamma skulle fotografera   


 

    

 

    

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

    


 

Koskö   


Av erica - 11 juli 2013 22:25


 

från Karen / USA

  

Av erica - 11 juli 2013 00:29

Idag har vi bara varit hemma HELA dagen! WTF typ   

Är sällan det händer...men fan så SKÖNT & BEHÖVLIGT! Vi har städat typ hela dagen!!

Alla rum börjar va i skick nu förutom Isabelles, och bastun!! "Bastun" är i en enda röra!! (mitt förråd!!) är INTE jag som stökar till det där OBS! KIDSEN gör!!

Ja hjälpköket/tvättstugan är också rätt stökig... har inte hunnit plocka upp all tvätt...

lämnar såhär när man aldrig är hemma   

Får försöka hinna mer imån kväll... för imån på dagen är vi borta så   

Ska bla. till polisen och fixa passet och sedan ska jag träffa Bettan som är här från stockholm!

OCH skulle det vara riktigt bra väder, tror jag vi drar till Wasalandia efter Bettan...

Bara för att HINNA åka dit nåt också... har blivit rätt dåligt med den saken...

men vi hinner nog än!   


 

mitt mini rum   


 




Av erica - 10 juli 2013 14:16


 

swap från USA



Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards