Alla inlägg under april 2013

Av erica - 18 april 2013 01:06

idag hittade jag 3 brev i min brevlådda   


 

från Sara Jean i USA


 

från Megan i Australien


 

från Athanasia i Grekland



Av erica - 17 april 2013 01:24

är det ett MÅSTE att misshandla post eller??

gaaaah...


 

oj SUCK!!!


 


 

jah, inte blir man ju glad att få sånn här post...


 

detta innehöll paketet!! sött


 

dessa 2 sötisar kom också idag!!

MEEERA MUMIN TEJP!!!


 

sötnötter   


 

är inte exakt samma bild...   


 

...och inte denna heller   


alltid lika intressant att kolla igenon telefonen... man kan alltid hitta nåt skoj   


 

haha! tösen fotar sej själv!

  


 

  


Av erica - 17 april 2013 01:10


       

ett brev från Celine i Irland

Av erica - 15 april 2013 23:24

man blir ju SÅ besviken när ett brev/swap ser ut såhär när man får hem det... 


 

  


själva brevet och flera ark stickers är borta...   


 

suuuck....


okej, efter detta kommer hon tejpa bättre också!


 

detta fanns inuti ännu iaf! söta saker!!


 

detta kom från en i Holland idag!! så SÖTT!!


och även idag kom det 2 kort/brev till Belle   


 

räknade dom till 20 idag! och väntar fortfarande in mera   

ROLIGT!!


och så bilder på en liten skit unge   


 


 


FORTFARANDE har vi en katt, MEN funkar faktiskt just nu, för han är bara ute nu när det börjar bli varmare... han är inne ca. 5 min dag känns det som, han vill bara UT!

så, tror det kommer att funka under sommaren iaf! HOPPAS!! 

      


Av erica - 15 april 2013 20:59

ett brev från pappas hemstad BURNABY   


 

från venus



Av erica - 15 april 2013 01:50

Fick skriva ett nytt brev till Kate i Alaska, för mitt brev kom aldrig fram... och det är snart 2 månader sedan jag skickade det... OJ SUCK!!


 

HOPPAS detta kommer fram nudå...


OCH så ett till Norge...


 



Av erica - 15 april 2013 01:08

har ett litet vår bevis!!   


 

BLOMMOR!!! då börjar det kännas som VÅR!!


 

sötis!!


 

sötis!!

(hon kom just tassandes hit och sova   )


JISSES vad denna helg gått fort... OCKSÅ!!


Idag var mommo & Ewa hit...roligt!! Gillar Ewa massor, en extremt go människa!!

sedan var syrran & Tore hit, så har varit rätt full rulle här idag!


IGÅR hade vi städdag här... lixom KOLLA IN vad jag hittade högst uppe i min klädskåp!! (där jag inte har nåt jag använder alls...)


 

ALLA DESSA! när jag typ slutade med brev, så sålde jag ju bort alla mina tejp TRODDE jag, så detta var allt en glad överraskning!!

sparar flera till mej själv, kommer också skicka en del till Anna   


 

Isabelle visade upp alla sina armband... OMG   


 

och bara allmänt jävla söt   




Av erica - 13 april 2013 00:48

haha, tyckte denna film var rolig!!   

MEN hade varit bättre utan aliens   


 

      (  )



Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards