Alla inlägg den 6 april 2013

Av erica - 6 april 2013 02:46

nåja, gillar ju ugglor så... klart man vill vara en själv då också   


har inte egentligen så mycket att säga nu... utan har mera bilder som blivit tagna under veckan att lägga in (såna jag inte lagt in ännu så att säga...)


 

Benjamin med Isabelles prickiga klänning   

(han vill alltid ha klänning när han och Isabelle dansar   )


 

  syskonkärlek   


 

Ronja & Mozart   


(japp, har fortfarande en katt kvar....)


 

Ronja 


 

Mozart


 

mys katt


 

syns inte så bra på bild, men bilden tagen när tösen hade ögoninflammation 


 

fick inte till nån riktigt bra bild... var också så att det var mera ögonlocksinflammation (som även jag haft en gång) men hela ögat är geggigt endå på morgonen osv...

men efter bara några gånger med dropparna ser ögat normalt ut igen!! vilka super droppar!!   


 

  


Benjamin har nu dom senaste dagarna blivit mer intresserad av att rita... och tycker nu har hans teckningar verkligen börjat föreställa nånting   


 

lilla gubben då   

sååå duktig   


 

denna teckning fick jag av tösen idag   

ritad med dom nya pennorna jag köpte idag för 11 euro!!!   

men hon skulle HA dom pennorna, eftersom det fanns "skinn färg" med   

sååå fint hon ritar alltså   


annat som blev köpt idag!!


 

MUMIN MUGGAR!!!


 

"baksidan"


jag ville ha den ljusblåa, men Belle fick mej att köpa dom båda!!   

Nåja, har ju då   

köper ju inte endå så ofta muggar till min samling...


 

ny jacka & byxor åt Benjamin... han verkar dock inte gilla dom   

liten   


 

och ny jacka åt tösen... hon har byxor... men känner nu i efterhand att jag nog endå kanske borde ha köpt nya byxor till henne också... kunde ju vara bra med reserv?


 

dessa köpte vi inte, men kidsen ville ha 

och nog borde man ju eg köpa vår halsdukar... för jag är ju en halsduks människa själv... 


ja, det var dagens info då   





Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards