Direktlänk till inlägg 18 april 2013

nya mumin muggar

Av erica - 18 april 2013 01:23

2 st nya!!!

har efter dessa nu endast 6 st till innan hyllan är full!   

(får vi se var jag ska fortsätta att samla då...OM jag vill ha fler vill säga   )


 

söta eller hur?


idag hade jag tid kl. 9.30 till fysioterapi för första gången nånsin...

gick bra! ska iaf dit 2 gånger ännu...i Maj!

Hade Benjamin med mej, för fanns ingen som kunde sköta honom, men det funkade JÄTTEBRA! han var JÄTTE SNÄLL min lilla GULLUNGE!!   

senn efteråt var vi en snabbis in till stan! 


oh, fick också ett swapp idag! gillade massor!!


 

POLSKA brevpapper, men dom kom från Litauen!

vill ha meeeer av dessa!!


 

en bild som kom till av misstag idag   


MEN KOLLA!!! nästan all snö är borta, vi får verkligen börja lägga fram "påmppa" nu då!

JIPPIII!


Idag hade jag ju lagt sista dagen på kalasinbjudningarna att meddela om man inte kommer, INGEN har avbokat   

så tippar folk verkar tycka det är kul med lite "annorlunda" kalas för en gång skull   

men visst hinner ju nån avboka ännu också... återstår att se!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards