Direktlänk till inlägg 6 april 2012

kakkusankarit

Av erica - 6 april 2012 02:35

jeeeej!! nu hittade jag på en liten gullig webshop snorkfröken & mumin muffins formarna!! lycka!!!

fanns även lilla my & mumin mamman, men nån gräns måste jag ju dra   


så nu har jag 3 olika!!


   

PERFEKT!!


och så testar jag smartpost för första gången också!! SPÄNNANDE!!

hihi


köpte också 2 pepparkakosformar, när jag nu endå betalar smartpost avgiften så !


 

vi har massor med pepparkaks formar! men nu får man ju slänga såna där tråkiga när man investerar i roligare  

okej, klart man inte behöver slänga, men köpte en gång massor på lidl, och var ju inte så många söta bland dom ...

men när man använder dom bästa & finaste blir det nog fina pepparkakor/kex  


uppe mitt i natten nu igen... aj aj    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards