Direktlänk till inlägg 2 april 2012

magsjuka...

Av erica - 2 april 2012 00:31

ja, ingen spyr mer, men nu istället har lillebror värsta diareén... stackars liten!!! VAD ÄR DETTA?? får nog ringa hvc imån och höra vad jag ska börja ge killen att äta och dricka... för han vill ju inte ha nånting... vi tvingar ju i honom vätska, men mat funkar inte alls... blir ju så OROLIG!!

hoppas båda ska få bli friska snart!!!


och nu efter denna raket som just kom i byxan så e båda barnen vakna... 

men tror nog tösen somnar om på 1 minut eller nåt, så snorig och hänging hon fortfarande är...

 


   

mammas trötta sjukling...  


annars så har fammo & faffa varit hit idag... fammo hade köpt prinsessan tidningen åt tösen & nån bil tidning åt killen, så dom var glada   men kidsen var sååå trötta så dom ville nästan bara sova fast vi hade besök, så blev nog bara ett kort besök idag... 


jag & gubben har städat (sanerat lite hemma typ!!) dammsugat, skurat, tvättat sängkläder , duschat oss så vi har bort alla spybakterier... nu har vi istället massa kakka bakterier då... men det är ju inte på samma sätt, dom kommer ju i blöjan så...


nu har båda somnat... skönt, dom behöver sova för att bli friska fortare tänker jag!


Benjamins "stora säng" är bäddad och klar också ifall han vill sova middag där tex  

investerade i ny madrass åt honom också!

tippar också att snart vill han nog inte sova i pinnasängen mer... men än så länge VILL han, å jag VILL, för då vet jag var jag har honom nattetid iaf!  


TIHI  


denna är ju rätt så...sann


       



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards