Alla inlägg den 18 september 2013

Av erica - 18 september 2013 00:26

Vikovill? Typ!!!

Imorse var det jag & Benjamin som förde tösen till skolan...var andra gången för mej!! Första dagen och så idag!
Kändes lessamt att lämna av sin lilla plutt...på nåt vis...
Så finns orsak varför gubben för och inte jag!!!!

Åkte till hvc sedan...fast jag hade tid till sköterska först 10.00
Fick stelkrampssprutan!
Tog den sist September 2003...så var dax igen nu! Förra gången tog jag den på samma gång som gubben...nu verkar han skita i att ta den!?
Jaah...har ju alltid sagt att gubbar är knasiga!!!
Min är iaf iskick nu & barnens...då har jag gjort mitt! Typ!

Liten    att få leka vid rådgivningen...och hann vara där en hel timme idag!!
Senn var han nog nöjd att åka till mommo...fniss...

Vid mommo bar jag & Bumbelis ut en hel drös med banan lådor!!
Ingen annan får ju det gjort så...
Znark...

Usch, är faktiskt trött nu...
zzZZZzZ

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards