Direktlänk till inlägg 26 juni 2012

stassrunda

Av erica - 26 juni 2012 23:32

var rätt TUUNGT... dels är man super förkyld... och barnen var inte på sitt bästa humör!!

snark!!


var iaf till classe och köpte varsin radio till barnen, så dom låter min va IFRED   


 

rosa åt tösen & blå åt lill killen!

dom älskar sina nya "manicker"   

och jag älskar min    hehe


 

alla 3   


och idag var gubben efter ett skrivbord åt tösen som vi fyndat på findit! jag satte in annons, och fick ett svar   


 

Belle är supernöjd!!

kommer skrivbordsstol så småningom...


 


Borde få bort pillat alla fula klistermärken hon pillat på sänggaveln också... snark!

hon är själv störd på dom   



 
 
Ingen bild

Maria S

27 juni 2012 07:53

Hej! Va fina radioapparater, funkar det bra att hitta kanalerna på dem? Om Belle är intresserad av en rosa skrivbordsstol så står det en överlopps rosa "snille" från ikea här som ni får köpa billigt :)

erica

28 juni 2012 23:49

jo radio apparaterna e toppen :) köpte en till idag ;) som ombyte, får jag byte mellan röd & vit!! haha GALEN ;) dom är ju billigare nu så, passar på :D ska höra med Belle om stolen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards