Direktlänk till inlägg 18 juni 2012

tröttis mamma

Av erica - 18 juni 2012 23:54

tycker jag varit mer trött än vanligt efter vår resa... men då igen är också lill killen in i en hemsk trotts period också... så det beror väl på lite av allt!  

ja... och att jag sover för lite... helt enkelt... 


är SÅ nöjd med min maskros!!!

borde ha en i vardagsrummet... men nej där ska gubben ha en ful fläkt lampa....  

men när man tänder på denna lampa SER man ju faktiskt något också  


så fint på väggarna  


lampan är STOR  


nya mattan

(inte super nöjd med den dock...)

dels färgen... men kan ju inte ha vitt så... surar!!!  


 


och fast lampan är så stor, ser man tv:n bra iaf  


Ronjas favvo ställe  

SKÖÖÖN matta  


Benjamins rum

(har ränsat blad leksakerna!!)

har bara hans favoriter kvar... då har vi ju i vardagsrummet en STOR duplo låda också, så finns nog att leka med... och en hel bastu full med andra leksaker om han tröttnar på dom som är framme     


brottom brottom  

så brottom så att man knappt hinner fastna på bild  

  


tösen ute i regnet  


söt möss


tösen på väg ut & cykla med hennes nya cykelhjälm  


 


 




Mozart  


Frida   Vivaldi




Amadeus  


tihi  


Belle med bebisarna  

blev tyvärr en lite suddig bild.. när missarna inte kunde va istill  


han har också fått en egen namnbricka såklart  

nu har alla olika färger, och samma färg på halsbandet som på brickan (tösen har bestämt!! hihi)


         

                   


            


          

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards