Direktlänk till inlägg 1 juni 2012

helj igen

Av erica - 1 juni 2012 23:55

tycker det inte alls var länge senn det var fredag sist... fan va tiden går FORT!!

nu har Isabelle bara 2 veckor kvar på dagis så har hon SOMMARLOV! bara 2 veckor kvar på SAFIREN...  

känns skumt... till hösten blir det DIAMANTEN, där e förskolan, där alla 6 åringar går...

alla hennes bästa kompisar är ju 5 år!! TYPISKT! nåja... ska väl nog gå bra hoppas jag... Hon får ju med Ida & Minea och iaf med Ida leker hon bra har jag hört! 


mina små knåppor   

varje dag jag hämtar tösen SKA Benjamin med VÅLD och rutcha  



 


bästaste dagis gården ever!!  

inte bara för att fammo ägt tomten förut   utan annars också!!!

PERFEKT tomt för ett dagis! var också därför vi valde just detta dagis... helt klart bäst på alla sätt! (enligt mej)


 

busolle på G


 


och den eviga frågan, vart ska skorna med killen  

för stora men funkar endå! hihi


SUCK... igår satt vi ju fast namn brickorna på alla kissor... och idag ser vi att Ludde inte har sin kvar  

råkade va tösen som satt på den... så hon hade väl nog inte fått på den ordentligt...

TRIST! så... efter att ha letat ute på hela gården och lite längs vägarna, kom vi nog fram till att den lär vi nog aldrig hitta igen... sååå.... tog emot, men beställde en ny, blev från diivadog denna gången...

är ju ingen stor summa, men endåå!!

LOVAR jag kommer lägga fast den denna gången  



                 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards